Facebook icon LinkedIn icon Instagram icon

1 . Plan

To pierwszy i najważniejszy etap realizacji projektu. To właśnie na tym etapie spotykamy się i rozmawiamy o projekcie. To początkowe stadium w którym omawiane są najważniejsze aspekty projektu. Wspólnie z klientem, w trakcie rozmowy, wypełniony zostaje brief oraz konspekt (w zależności od rodzaju wykonywanego zadania różnią się one treścią). Podczas dialogu od razu podsuwamy pomysły i sposoby rozwiązania problemów. Staramy się zrozumieć klienta i jego oczekiwania, zadajemy pytania, notujemy jego uwagi i wymagania.

Przekazanie jak największej ilości informacji przez klienta w jasny i prosty sposób jest kluczem do prawidłowego określenia charakteru realizowanego projektu. Po sporządzeniu dokumentacji (np. w postaci briefu) przechodzimy do konceptualizacji...

2 . Koncept

To drugi etap w którym dochodzi do tzw. "burzy mózgów". Projektanci UI, UX oraz koderzy spotykają się w celu przedstawienia briefu i omówienia go. Na tym etapie w procesie prototypowania powstają pierwsze szkice projektowe. Konsultowane są aspekty techniczne, przewidywane zostają potencjalne problemy i ich rozwiązania. Analizowana jest konkurencja (lub przeprowadzane badania). W trakcie konceptualizacji wybierana jest również kolorystyka, krój czcionki i określany zostaje klimat realizowanego projektu.

W trakcie tego etapu w dalszym ciągu prowadzone są konsultacje z klientem, tak aby przedstawiony mu później projekt spełniał jego oczekiwania. W momencie uzysjania satysfakcjonującego konceptu rozpoczynamy etap kreacji...

3 . Kreacja

To trzeci etap w którym na podstawie wcześniej ustalonego prototypu, kolorystyki i klimatu wytworzony zostaje projekt graficzny. Ilość przygotowanych projektów jest zależna od rodzaju realizowanego przedsięwzięcia i jego gabarytu. Przygotowane projekty graficzne przedstawiane są klientowi i omawiane z nim. Po konsultacji z klientem wprowadzane zostają ewentualne aktualizacje. Zatwierdzony przez klienta projekt trafia w ręce programistów i rozpoczyna się etap produkcji...

4 . Produkcja

To czwarty etap w którym na podstawie przygotowanego i zatwierdzonego przez klienta projektu wytworzone zostaje oprogramowanie. To tu projekt staje się produktem. Etap ten można podzielić na trzy mniejsze: cięcie - polegające na wytworzeniu szablonów (nieklikalnych), zaprogramowanie - krok polegający na wdrożeniu pociętych szablonów w system, który zostaje wzbogacony o odpowiednie funkcje i biblioteki, dostosowanie - w tym miejscu gotowy i działający projekt jest sprawdzany na różnych przeglądarkach i szerokościach. Wdrożone zostają reguły RWD w celu optymalizacji produktu na urządzenia mobilne. Częściowo etap ten jest już wykonywany podczas cięcia.

Gotowy i wstępnie przetestowy produkt zostaje przedstawiony klientowi. Po konsultacji z klientem wprowadzane zostają ewentualne aktualizacje. W momencie zatwierdzenia przez klienta produktu jest on przekazywany do publikacji...

5 . Publikacja

To piąty i ostatni etap w którym gotowy i wstępnie przetestowany produkt jest publikowany w sieci. W zależności od wymagań klienta może on również zostać dogłębnie przeanalizowany i wielokrotnie przetestowany przed ostateczną publikacją. W razie konieczności możliwa jest również aktualizacja treści, oprogramowania lub szablonu już po publikacji.

Na życzenie klienta instalowane są narzędzia analityczne (np. Google Analytics). Jako certyfikowany partner oferujemy również pomoc w założeniu konta i integracji systemu płatności tpay.com.

1
2
3
4
5