Księga znaku (brand book)

Księga znaku (inaczej brand book), jest katalogiem wiedzy określającym, w jaki sposób komunikować się z Klientem przy pomocy identyfikacji wizualnej marki. Księga znaku posiada wytyczne dla grafików, projekt managerów i osób odpowiedzialnych za kanały społecznościowe. Określa zasady korzystania ze znaku — na co można sobie pozwolić, a co jest całkowicie zakazane. Profesjonalny przygotowany brand book zawiera: wersje podstawowe znaku, kolorystykę, siatkę modułową, pola ochronne znaku, charakterystykę typografii, stosowanie znaku firmowego na nośnikach, opakowaniach, materiałach reklamowych. Najważniejsze zalety: prawidłowe używanie znaku, podniesienie prestiżu firmy, pomoc w komunikacji z Twoim Klientem oraz pracownikami, wspieranie efektywnego marketingu i sprzedaży.
arrow

Stwórzmy coś wspaniałego

Przełammy pierwsze lody!
Wyślij do nas wiadomość krótko opisując Twój projekt,pomysł lub problem.