Księga znaku (brand book)

Księga znaku (inaczej brand book), jest zbiorem instrukcji określających, w jaki sposób komunikować się z Klientem przy pomocy identyfikacji wizualnej marki. Księga znaku posiada wytyczne dla grafików, projekt managerów oraz innych osób pracujących nad marką lub korzystających z niej. Dodatkowo księga znaku w prosty sposób obrazuje zasady korzystania ze znaku — na co można sobie pozwolić, a co jest całkowicie zakazane. Rzetelnie i poprawnie przygotowany brand book zawiera: wersje podstawowe znaku, kolorystykę, siatkę modułową, pola ochronne znaku, charakterystykę typografii, stosowanie znaku firmowego na nośnikach, opakowaniach, materiałach reklamowych. Istotne zalety posiadania księgi znaku: prawidłowe używanie znaku, podniesienie prestiżu firmy i marki, pomoc w komunikacji z Twoim klientem oraz pracownikami, wspieranie efektywnego marketingu i sprzedaży.
arrow

Stwórzmy coś wspaniałego

Przełammy pierwsze lody!
Wyślij do nas wiadomość krótko opisując Twój projekt,pomysł lub problem.